5 січня 2006 року набрав чинності Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” основною метою якого було упорядкування процедур видачі документів дозвільного характеру. Цей закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів.
На виконання вимог Закону України ”Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності,” з метою створення сприятливих умов для розвитку господарської діяльності в районі, спрощення та оптимізації процедур надання документів дозвільного характеру у структурі відділу економіки та розвитку інфраструктури створений єдиний дозвільний центр в якому суб’єкти господарської діяльності (фізичні особи-підприємці та юридичні особи) можуть отримати консультації від дозвільних служб та виконавчих органів райдержадміністрації щодо порядку отримання документів дозвільного характеру дія яких розповсюджується в межах району.
Дата створення: 29.06.2005 р.
Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення Дозвільного офісу -розпорядження голови райдержадміністрації № 343 від 29.06.2005р.
Місце знаходження -м. Андрушівка Житомирська область пл.Леніна,1
Телефон, факс -тел: 2-10-48,факс.2-19-79
Прізвище, ім’я, по батькові адміністратора -в.о. адміністратора П”ятніцька Лариса Володимирівна
Розклад роботи в.о. адміністратора щоденно з 8.00 до 17.00. Перерва на обід з-12.00 до 13.00 .Вихідні дні субота, неділя.
Прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон керівника райдержадміністрації, що відповідає за діяльність Дозвільного центру.
Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації тел: 2-27-35
Персональний склад учасників, з них:
Працівників райдержадміністрації-прізвище та ім’я по батькові, посада .
- Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації
- Хом’як Надія Дмитрівна – заступник начальника відділу економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації
- Струць Юрій Миколайович – начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;
Спеціалісти органів влади представники яких беруть участь у роботі центру – прізвище, ім’я по батькові, посада .
- Мислива Наталія Володимирівна – спеціаліст міської ради ;
- Пташник Віктор Михайлович – завідувач відділом санітарно – гігієнічного відділу рай СЕС;
- Білецька Валентина Михайлівна – начальник районної державної лікарні ветеринарної медицини;
- Кондратюк Ігор Михайлович – інженер ВТГ Андрушівського РЕМ;
-Самчук Валерій Миколайович-юрист Андрушівського управління експлуатації газового господарства;
- Радецький Володимир Іванович – начальник районного відділу земельних ресурсів;
- Романовський Віталій Віталійович – інспектор дозвільної системи РВ УМВС України в Житомирській області;
- Вознюк Ігор Степанович – завідувач сектору обліку платників податків і платежів;
- Тушак Анатолій Петрович – інспектор по нагляду за перевезенням небезпечних вантажів та станом доріг Андрушівського РВ УМВС
-Кобилинський Микола Вікторович – начальник Андрушівського РВ ГУМНС України в житомирській області.
Перелік документів дозвільного характеру, які видаються в Дозвільному центрі:
- дозвіл на початок роботи новостворених підприємств та оренду приміщень;
- дозвіл на виготовлення штампів і печаток;
- виготовлення архітектурно-планувального завдання;
- висновок про погодження місця розташування земельної ділянки;
- дозвіл на розміщення малої архітектурної форми;
- реєстрація декларації на початок господарської діяльності;
- дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі;
Документи, які подаються суб’єктами господарювання для отримання дозволів визначаються виключно регламентами підписаними між представниками дозвільних органів та дозвільного офісу.
Документи які видаються відділом адміністративної служби міліції:
- Дозвіл на право виготовлення печаток та штампів;
Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява СПД;
- нотаріально посвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію;
- нотаріально посвідчена копія статуту підприємства;
- ескізи печаток та штампів завірені керівником підприємства на двох аркушах;
- копія довідки ДПІ про присвоєння коду;
- квитанція про сплату послуг дозвільної системи;
Документи які видаються державною санітарно-епідеміологічною службою:
- дозвіл на право виготовлення продукції із риби та інших водних живих ресурсів у встановленому асортименті ( за видами або групами ) (форма, затверджена наказом МОЗ від 06.05.03. №197);
- експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів ( форма, затверджена наказом МОЗ від 24.01.08. №25;
Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява суб’єкта підприємницької діяльності (СПД);
- ксерокопія свідоцтва про державну реєстрацію спд;
- акт обстеження приміщень територіальною СЕС з висновком про їх відповідність вимогам санітарних правил.;
Документи які видаються комунальним проектно-виробничим підприємством:
- архітектурно-планувальне завдання ;
Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява СПД
- рішення про погодження місця розташування об’єкта архітектури; (місцеві ради)
- технічні умови (газопостачання, електроенергія, водопостачання, водовідведення, телефонізація, пожежна безпека)
Документи які видаються замовнику:
- дозвіл на початок роботи новостворених підприємств, введення в експлуатацію нових і реконструйованих виробничих, житлових та інших об’єктів, впровадження нових технологій, передачу у виробництво зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції, оренду приміщень.
Документи , які повинні бути надані Заявником:
- заява на отримання дозволу (згідно форми затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 07.12.05. № 1176 “Про затвердження форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру”);
- матеріали оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення;
- завірену в установленому порядку копію свідоцтва про власність або копію договору оренди.
У разі фактів порушення правил пожежної безпеки, зазначених в матеріалах оцінки (експертизи) протипожежного стану, додатково подається:
- копія договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди на період до усунення порушень правил пожежної безпеки;
- план заходів щодо усунення таких порушень з конкретними термінами виконання.
Документи, які видаються Андрушівським управлінням газового господарства, або на яких проводяться дозвільні узгодження:
Дозвіл (узгодження) проводиться (видається) на листі управління архітектури за підписом відповідальної особи з печаткою (штампом), з відображенням переліку необхідних вимог для виконання. При великих об’ємах вимог дозвіл (узгодження) видається (за підписом відповідальної особи) окремим листом з відповідною реєстрацією.
Документи, які повинні бути надані замовником.
Лист замовника через місцеве управління архітектури про умови, можливості дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем ;
До листка архітектури надається лист опитування , в якому відображаються дані необхідних умов для вирішення питання дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем та можливості підключення на другому етапі газових потужностей об’єкту ;
Копія фрагменту ситуаційного плану місця знаходження об’єкту;
Для внутрішньо-будинкових об’єктів необхідно надавати і копію фрагменту належно оформленого через інвентарне бюро ситуаційного плану приміщення під об’єкт для підприємницької діяльності (якщо приміщення приватизоване).
Документи, які видаються виконкомом Андрушівської міської ради:
рішення виконкому міської ради про надання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі.
Документи, які повинні бути подані замовником для одержання дозволу:
- заява
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
- копію документа, який засвідчує право заявника на використання відповідного об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, суборенди, та інше );
- копію акта державної технічної комісії про готовність закінченого будівництва об’єкта до експлуатації, або листа інспекції архітектурно-будівельного контролю про недоцільність складання названого акта (це реконструкція, переобладнання приміщень, нове будівництво);
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку (суб’єктам підприємницької діяльності, які працюють за спрощеною системою оподаткування );
- копію позитивного висновку санітарно-епідеміологічної станції про готовність підприємства до роботи та дозволу на продаж продовольчих, промислових та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів;
- копію дозволу РВ ГУМНС в Андрушівському районі;
- копію дозволу екологічної служби ( реконструкція, переобладнання );
- копію право установчих документів на земельну ділянку ( у випадку використання приміщень, що не відносяться до вбудованих );
- для розміщення аптек, аптечних кіосків додатково подається копія відповідної ліцензії;
- копія дозволу Державтоінспекції;
Яка у вас швидкість роботи в інтернет? Тільки не кажіть, що вам її вистачає. Рано, чи пізно, але запити будь-якої людини, а тим більше, організації, починають рости. А без швидкого інтернету сьогодні нікуди. Поки що для робочих груп оптимальний вибір - це виділена лінія до провайдера, але вигідно таке рішення лише до пори - до часу. ISDN, DSL і будь-які інші провідні лінії - не вихід із ситуації. Ви ж будете прив'язані до провайдера товстенної ланцюгом. А провайдер, це така істота, яка і трафік вважає, і швидкість обрізає.
Перший радянський супутник зв'язку "Блискавка" був виведений на орбіту в квітні 1965 Супутник мав високоеліптичного орбіту з апогеєм 40000 км, перигею - 500 км, нахилену по відношенню до екваторіальній площині на кут близько 64 град. Основне призначення супутників цієї серії було у віданні телевізійних передач і здійсненні далекого телефонного і телеграфного зв'язку. Саме з цього супутника почалося регулярне та широке використання супутників для телевізійного мовлення. І почалося воно 23 квітня вражаючим експериментом - передачею телевізійного сигналу з Москви до Владивостока. У СРСР протягом двох років після запуску цього супутника зв'язку протягом двох років була створена перша в світі супутникова ТБ розподільна мережа. До 1967 р. були введені в дію 20 наземних станцій.
Ви ніколи не дивилися за статистикою вашого трафіку? Якщо на вашому комп'ютері не встановлений веб-сервер, а ви просто працюєте в інтернеті, то вихідний трафік з вашого комп'ютера буде в десятки разів менше входить. Все тому, що працюючи в мережі, ми передаємо менше, ніж отримуємо. Та й взагалі наше життя побудована таким чином, що людина завжди віддає менше, ніж отримує. Ми вимовляємо на вулиці одне слово, а чуємо шум і ревіння навколишнього міста. Ми постійно слухаємо радіо, дивимось телевізор, читаємо газети, не вкладаючи у виробництво нічого. Так чому б не скористатися цим принципом і не почати використовувати вже існуючі для нас станції на нашу користь? Можна було б організувати інтернет по радіоканалах, по телетексту, по ЛЕП, якби все це вели мовлення у цифровому форматі. А так як у цифровому форматі телебачення у нас найближчим часом (та й не тільки найближчим) не передбачається, то з існуючих передавальних станцій використовувати нам нічого. Треба б повертатися назад до проводів, але вже ні. Адже в цифровому форматі ведеться трансляція із супутників, які забезпечують весь світ сотнями теле-та радіо-каналів. Супутник - це ідеальний пристрій для наших цілей. На супутник постійно з високою швидкістю передаються цифрові потоки, а сам він постійно посилає їх на всю область свого покриття - на десятки країн і сотні міст. Разом з цифровим відеопотоків супутник може передати для нас зашифрований, зрозумілий тільки для нас пакет інформації, який комп'ютер прийме, розшифрує і в результаті видасть нам той самий, необхідний нам гігабайтний файл. Чи варто говорити, що ресурси у супутників величезні, і такі сателіти можуть передавати гігабайти інформації, сотням клієнтів, навіть не відчуваючи завантаження. В ідеальному випадку, звичайно ж.
Час стояння супутників на геостаціонарній орбіті і радіочастотних каналів відноситься до обмежених ресурсів, якими володіє людство і відповідно до міжнародних угод є його власністю. Органом, який регулює ці проблеми, включаючи розподіл частот, є Всесвітня адміністративна конференція з радіо (ВАКР). Ну, а вся поточна робота ведеться через Міжнародний електротехнічний союз (МСЕ).
Зокрема, для введення тієї чи іншої космічної системи зв'язку та мовлення слід зареєструвати її в МСЕ за 6-2 роки до введення в експлуатацію. У цей процес входить попередня публікація даних про плановану системі. Потім необхідно скоординувати ці плани з намірами інших сторін і зареєструвати частотні присвоєння. Процес координації починається з листування, а завершується переговорами за участю делегацій від адміністрацій зацікавлених сторін. Словом, ця досить складна робота, яка проводиться в рамках процедур і правил МСЕ, гарантує дотримання інтересів усіх країн і, головне, досить справедливий порядок.
По-перше, для проглядання HDTV фільмів вам потрібен HDTV телевізор. Це може бути HDTV плазма, РК телевізор або HDTV проектор. Можна дивитися і на моніторі (РК або ЕЛТ), але всієї якості HDTV ви не побачите.
По-друге, вам потрібен плеєр з підтримкою HDTV, або могутній комп'ютер. Якщо ви хочете насолоджуватися HDTV телебаченням у себе удома, вам необхідно придбати спеціальні ресівер, супутникову тарілку і придбати підписку на відповідні канали.
Я бачив в магазині HDTV плазму і якість мене не вразила - воно нагадувало DVD.
На жаль останніми роками виробники техніки все частіше одурюють покупців. Маркетологи відкрито вішають локшину на вуха простим покупцям (consumer ринок), намагаючись продавати товари низької якості у великих кількостях.
Яскравий приклад - HDTV плазми. Сьогодні на ринку 70-80% HDTV плазм - це найзвичніші плазми з вбудованим HDTV тюнером. По просту кажучи, така плазма бере якісне HDTV відео і знижує якість до стандартного дозволу. У такому разі ви просто переплачуєте виробнику декілька тисяч доларів за букви "HDTV" на корпусі плазми.
Справжня HDTV плазма повинна мати реальний дозвіл від 1280x720 і вище. HDTV" - це підтримка дозволу 1920x1080p.
У мене немає грошей на плазму, але я хочу дивитися HDTV фільми вже зараз. Це Можливо?
Для проглядання HDTV фільмів можна використовувати HDTV проектори. Вони дешевші за HDTV плазми. РК телевізори також помітно дешевші за плазму - ціни на них вже зараз можна порівнювати з цінами на ЕЛТ телевізори.
HDTV фільми можна дивитися навіть на звичному ЕЛТ моніторі (бажано не менше 19''). HDTV проектори, РК панелі і ЕЛТ монітори повинні підтримувати дозволи від 1280x1024 (монітори 4:3) або 1280x768 (широкоформатні 16:9).
Стара Котельня Згадується в літописах з 1143р. як Котельнич та Котельниця. В домонгольські часи селище мало фортецю. Тут ще можна побачити вали давньоруського городища. Цитую визначного українського історика Михайла Грушевського : "На полудневім Потетеров’ю визначним городом була Котельниця на р.Гуйві; се був великий і сильний замок, городище вельми добре, мало не таке як житомирське, як казали у 16ст. В середині і в 2-ій половині ХІІст Котельниця була центром княжої волосості, куди входило також і києвськое Побіжжя - городи Божський , Межибоже і ще два міста."
Цікаво те, що в 1683р райцентр Андрушівка згадується як приписане село до Котельні, тепер все навпаки, Котельня знаходиться в Андрушівському районі.
Про Стару Котельню вдалося знайти ще те, що іудейська громада була тут з 1775р. Масові вбивства євреєїв відбулися під час другої світової війни, загиблі поховані в районі "Ліски".
Костел був побудований в 1786р . Розташований храм на схід як раз від згаданого давньоруського городища, ви навіть можете прослідкувати фрагменти засипаного оборонного рову. Костел в найкращих традиціях бароко. Фасад прикрашений пілястрами іонічного ордеру, арка головного входу франкована тосканськими колонками. В ПГС згадується про цегляну огорожу з воротами, рештки її ви можете побачити позаду храму.
Протягом 2008 року до загального фонду бюджету району надійшло 14753 тис.грн., що на 184,3 тис.грн. більше планових показників доведених Міністерством фінансів України та на 3842,4 тис.грн. перевищує надходження 2007 року.
Надходження до загального фонду бюджету району на 1782,1тис.грн. або на 13,7% більше. Забезпечено виконання всіх 12-ти доходних джерел запланованих на 2008 рік.
Всі 29 бюджетів територіальних громад району планові показники виконали. По платежах до місцевого бюджету загальна сума недоїмки по податках і зборах станом на 01.01.2009р. становила 764,2тис.грн. (в т.ч. земельний податок Коростишівського спирткомбінату – 425,9тис.грн. або 56% до боргів перед місцевими бюджетами), що на 61тис.грн. менше суми податкового боргу станом на 01.01.2008р.
В 2009 році бюджети району втратять значна суму коштів із слідуючих причин:
- В зв’язку з проведеною ВАТ «Житомиргаз» реорганізацією, Андрушівське управління по експлуатації газового господарства стало підрозділом Бердичівського УЕГГ, внаслідок чого нарахування і сплата до бюджету ПДФО буде здійснюватися в бюджет м.Бердичів. Підприємством сплачено в 2008 році податку з доходів фізичних осіб в сумі 469,2 тис.грн. і комунального податку в сумі 3,2 тис.грн.
- Новим власником виробничого комплексу ВАТ «Андрушівське хлібоприймальне підприємство” став у 2008р. ПСП «Заготзерно» Дніпропетровської області, яке є платником фіксованого сільськогосподарського податку, і таким чином (за такої податкової схеми) нічого не сплачуватиме до бюджетів району. ВАТ «Андрушівське ХПП» сплатило у 2008 році до місцевого бюджету 5тис.грн. земельного податку, 111,2тис.грн. податку з доходів фізичних осіб та комунального податку – 0,6тис.грн.
- Також в зв’язку з кризою закрито підрозділ по виробництву м'ясо-ковбасних виробів приватного підприємця Гринишина Є.Я. Даним підрозділом у 2008 році сплачено податку з доходів фізичних осіб в сумі 72,7 тис.грн.
- Орієнтовно загальні втрати бюджетів району внаслідок скрочення 385 чоловік працівників підприємств (в зв’язку з кризою) складають 465 тис.грн. лише податку з доходів фізичних осіб.
Не секрет, що в негоду: грозу або пургу, а може і при задимленні у багатьох виникають проблеми з прийомом спутникого телебачення.
Що робити? Потрібно подбати про своєрідний запасі в прийомі з супутника ще при покупці. Можна зменшити кількість накладок при прийомі, не беремо до уваги неякісний монтаж або налаштування, придбавши антену не на 60, 90 см, а на 120 см і більше в діаметрі. Звичайно, це влетить у копієчку, але натомість ви отримуєте безперебійну роботу спутникого телебачення практично в будь-яку погоду, що варта того, щоб в негоду, затишно розташувавшись перед екраном, дивитися супутникові передачі або вболівати за свою команду.
Діяльність відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Андрушівської райдержадміністрації спрямована на виконання Загальнодержавної Програми підтримки молоді на 2004-2008 роки, Програми підтримки сім’ї до 2010 року, районної Програми з утвердження гендерної рівності в українському суспільстві на період до 2010 року, Районних Програм «Родина Андрушівщини», «Сільська молодь» на 2006-2009 роки, мета реалізації яких - покращення соціальних, економічних, фінансових та організаційних передумов для життєвого самовизначення і самореалізації молоді, підвищення соціального статусу сім’ї, впровадження заходів щодо вирівнювання самореалізації жінок і чоловіків.
Одним з напрямків роботи відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації є пропаганда здорового способу життя, зменшення негативних проявів в молодіжному та дитячому середовищах. З цією метою проводяться рейди-перевірки умов проживання дітей в неблагополучних сім’ях, відпочинку підлітків у вечірній час. Практикуємо зустрічі, бесіди, тренінги, «круглі столи» з учнями навчальних закладів району, з умовно засудженою молоддю. Проводимо молодіжні розважально-пізнавальні заходи, приурочені до визначних державних, релігійних свят, організовуємо благодійні акції для дітей-сиріт, дітей з обмеженими фізичними можливостями, де благодійниками виступають райдержадміністрація, районна рада, депутати різних рівнів, підприємці району та релігійні організації.
В районі проживає 334 багатодітні сім’ї, в яких виховується 1170 дітей. Восьми матерям, які народили і виховали більше п’яти дітей, Указом Президента України присвоєно Почесне звання «Мати-героїня», п’ятьом з них виплачено одноразову допомогу.
В районі реалізується Програма підтримки багатодітних сімей «Зігрій любов’ю дитину», в рамках якої та за сприяння облдержадміністрації, райдержадміністрації, районної та міської рад, обласного благодійного фонду сім’ї Шеремет Н. В., де виховується 11 дітей, було виділено, капітально відремонтоване та умебльоване житло.
Важливим напрямком роботи відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації є організація оздоровлення та відпочинку дітей. Основний контингент учнів оздоровлювався в 24 пришкільних таборах, чотири зміни працював дитячий оздоровчий табір «Чайка», де в минулому році було оздоровлено 770 дітей. За рахунок коштів державного та місцевого бюджетів діти району оздоровлювались і відпочивали в санаторіях «Патрія» м. Одеса, «Дельфін» м. Скадовськ, «Тетерів» м. Коростишів, «Ольвія» м. Очаків, «Ластівка» м. Скадовськ, «Конвалія» м. Трускавець, а також у ДП “Український Дитячий центр” «Молода гвардія». Усього протягом 2008 року було оздоровлено 2802 дітей. Із них:
- дітей-сиріт - 19;
- дітей, позбавлених батьківського піклування - 32;
- дітей-інвалідів - 33;
- дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей - 542;
- дітей талановитих і обдарованих - 292;
- дітей, постраждалих внаслідок ЧАЕС - 178.